Totaal aantal pageviews

dinsdag 2 november 2010

Titanic zonk door menselijke fout

Ik stond laatst bij een winkel in de rij te wachten.
Achter de balie hing zo'n televisiescherm met nieuwsberichten die snel onderin beeld voorbijschieten.
Op een gegeven moment kwam deze tekst voorbij: " Titanic gezonken door toedoen menselijke fout".
Direct daarna: "... lang bewaard geheim nu eindelijk bekend gemaakt door kleindochter kajuitmeester"
(of kapitein, of opperhoofd dekzwabberraar- iets in die richting).

Daarna werd ik geholpen aan de kassa en moest ik mijn weg vervolgen...

De rest van de dag liep ik met allerlei beelden in mijn hoofd -
WAT zou nu de werkelijke aanleiding van het zinken van de Titanic geweest zijn??

 Ik denk dat ik het inmiddels wel geraden heb..het kan bijna niet anders:


Ik zou ook even gewacht hebben met het naar buiten brengen van dergelijk nieuws.

2 opmerkingen: